Βορειοδυτικά!

Εντυπώσεις, σημειώσεις, παρατηρήσεις, εμπειρίες και συζητήσεις γύρω από τη μετανάστευση στη βόρεια Ευρώπη...

Μια βόλτα στην Ουτρέχτη

Κείμενο - Επιμέλεια: Σωκράτης

Την Παρασκευή 22 του μηνός πήρα το τρένο και σε είκοσι λεπτά ήμουν στην Ουτρέχτη.
Ο κύριος λόγος που πήγα ήταν γιατί ήταν για να αγοράσω ένα ποδήλατο από μια αγγελία. Δυστυχώς, όμως, ο πωλών δεν ήρθε και έτσι είπα να κάνω μια βόλτα στο κέντρο της πόλης. Έβγαλα φωτογραφίες και γύρισα το μέρος κοντά στο ποτάμι. Εντέλει κάποιος μου είπε για κάποιο μαγαζί μεταχειρισμένων ποδηλάτων κοντά στον κεντρικό σταθμό. Και έτσι αγόρασα το καινούριο (μεταχειρισμένο) ποδήλατό μου.
Μου άρεσε η Ουτρέχτη. Ίσως ήταν η βόλτα, ίσως ο ήλιος, ίσως ο κόσμος, δεν ξέρω, μου άφησε καλές εντυπώσεις ως πόλη.
Δείτε και μερικές φωτογραφίες που έβαλα στο Photobucket για την Ουτρέχτη.


Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον φίλο Νίκο Κουρεμένο που σχολίασε το προηγούμενο άρθρο για το Άμστερνταμ και μου πρότεινε το Photobucket. Μπορείτε να επισκεφτείτε το blog του στη διεύθυνση http://nkour.blogspot.com/. Αυτή είναι και η μαγεία των bloggers, ένας μεγάλος τόπος συνάθροισης ανθρώπων με ενδιαφέρον, άποψη και το μεράκι να προσφέρουν. Νίκο, σε ευχαριστώ για την πρόταση φίλε.

2 σχόλια:

Nikos Kouremenos είπε...

τίποτα σιγά! :) αχ είμαι παλιός blogger πλέον το έχω ρίξει κυρίως στο microblogging http://friendfeed.com/nkour κι αυτό να δούμε για πόσο. θα βγω με την κοπέλα μου Ολλανδία και με βάση αυτά που λες θα σταματήσω και στην Ου
τρέχτη πλέον. Στην μέση έχει και κάτι φοβερά πράγματα αλλά κι εγώ με τρένο θα 'μαι που να σταματήσω εκεί. Κουφά πάντως τι είναι αυτά;

Nikos Kouremenos είπε...

το κακό είναι ότι βάζεις μισά από εδώ μισά από εκεί. Δεν ξέρω αν και με το photobucket θα έχεις προβλήματα. Τρίτη εναλλακτική υπάρχει στο όνομα του Google Picasa


ΥΓ. 4/8 - 10/8 θα είμαι Ολλανδία (κυρίως Amsterdam) λογικά τότε θα είσαι Σαλονίκη εσύ; Αν όχι, drop me an email kourem στο gmail com να πιούμε ένα Advocaat :P

FORUM

FORUM
MOFEU.eu: Το επίσημο forum του Βορειοδυτικά!

Προβολές της σελίδας

Βορειοδυτικοί!

Ειδήσεις (Ευρώπη)

Blogs! (Benelux)

Ελληνική ενημέρωση